fredag den 16. september 2011

Marcus 1.B

Jeg kan godt lide at lege med puls-plusser i SFO'en. Jeg bygger nogle seje ting og jeg kan godt lide når det er sejt. Jeg bygger fly og mænd og leger krig. Jeg bygger nogle gange missiler og kanoner og en scorpion og en tank. Jeg bygger også nogen gange en slange.
Så var det at jeg nogle gange spiller på friv når jeg keder mig. Jeg spiller ikke så meget bordtennis.Nogen gange leger jeg udenfor. Jeg kan godt lide at lave café sammen med en voksen, fordi man skal sidde og fortælle hvor meget man må ta'. Jeg kan godt lide min computer. Jeg kan godt lide at lege i abe-tårnet. Jeg kan godt lide at lege med nogle af mine venner som går i skolen.
Nogen gange skal jeg høre efter hvad mine voksne siger. Når klokken ringer skal man gå ind.
Jeg kan godt lide og male og jeg har et skrivebord. Jeg kan godt lide skolen og SFO'en kan jeg også godt lide. Nogen gange kan jeg også godt lide lektier. Jeg kan godt lide min far og min mor.

Marcus 1.B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar